Passer commande des produits SynerJ-Health avec un mandataire officiel


🚧 LET OP 🚧

Als gevolg van de wereldwijde gezondheidscrisis hebben vervoerders ons op de hoogte gebracht van vertragingen in de levering die buiten onze controle vallen.

Als u kiest voor UPS als uw vervoerder in plaats van het postkantoor, klik dan eerst hier op de website van UPS om te controleren of de bezorging op uw postcode nog steeds gegarandeerd is.

Pakketten naar andere postcodes worden echter altijd goed afgeleverd en gevolgd, maar komen later dan gebruikelijk bij u aan de deur.

Dank u voor uw begrip.

⚠️ Om te weten te komen hoe u uw IMMUNITY SYSTEEM op natuurlijke wijze kunt versterken KLIK HIER: https://natuurlijke-regeneratie.nl/un-hiver-sans-rhume-coronavirus-sans-probleme/

 

Snelle toegang

Klik op de link die uw vraag beantwoordt:


Aan welke landen leveren we?

!? ONMOGELIJK OM DE SITE TE GEBRUIKEN?!

Controleer in de linkerbenedenhoek en klik op de knop “Confirmer les changements” om de site te openen.

Als u dit “Cookies” blok niet ziet en de “Bevestig wijzigingen” knop, laadt u de pagina opnieuw door uw advertentieblokkers uit te schakelen.
En als het nog steeds niet werkt, neem dan contact met me op, maar bedankt:
  1. Voor het toevoegen van een screenshot aan uw e-mail.
  2. Om me te vertellen welke browser je gebruikt (Firefox, Chrome, Edge, Safari?)
  3. Wat is uw besturingssysteem (Windows, OS, Linux, Android, iOS ?)
  4. Om me te vertellen in welk stadium van deze gids u precies bent geblokkeerd (registratie? login? etc?) en wat u precies probeert te bereiken (bijvoorbeeld “Ik wil graag een bestelling plaatsen voor 2 SynerStin om te worden geleverd op het volgende adres…”)
Alleen maar zeggen dat “het werkt niet” me niet toestaat om je te helpen…

Bestel SynerJ-Health producten met behulp van uw proxy in 4 stappen:

 

De stap-voor-stap tutorial met screenshots :

Volg deze 4 stappen door uw advertentieblokkers te deactiveren om ervoor te zorgen dat alles technisch zo soepel mogelijk verloopt. Persoonlijk open ik een eigen browservenster en het werkt prima.

Merk ook op dat als u bestelt zonder deze stappen te volgen, bijvoorbeeld door direct te bellen met het bedrijf SynerJ-Health, u €7 extra administratiekosten krijgt.

1. Klik hier om u te registreren als nieuwe SynerJ-Health-cliënt

! BELANGRIJK !
Zorg ervoor dat het Advisor ID veld gevuld is met mijn nummer:
33103579
Damien Casoni
Zeker als de pagina in de tussentijd is herladen!

Eenmaal klaar hoeft u niet meer te wachten op de e-mail met instructies om u te bereiken, u kunt nu al naar stap 2 gaan.

Kunt u zich bij deze stap niet registreren?

Zorg ervoor dat u niet eerder door een andere SynerJ-Health-agent bent geregistreerd! Dit is de persoon die u moet contacteren om u te adviseren en u te helpen bij het plaatsen van uw bestelling.

Als u wilt dat ik uw gevolmachtigde vertegenwoordiger word om uw bestellingen te volgen en u de beste informatie te geven, dan moet u contact opnemen met de SynerJ-Health-centrale door te schrijven naar contact@synerj-health.com met de vermelding dat u wilt worden verbonden met Damien Casoni, gevolmachtigd vertegenwoordiger nr. 33103579.

Zodra dit technische detail is geregeld, kan ik u helpen om een bestelling te plaatsen en u persoonlijk te adviseren. Maar idealiter moedig ik u aan om het contact van uw agent te vinden, zoals hierboven uitgelegd.

 

2. Klik hier om verbinding te maken met uw SynerJ-Health-clientaccount pour vous connectez-vous sur votre compte client SynerJ-Health

Uw gebruikersnaam is het e-mailadres dat u gebruikt heeft om u te registreren.

 

Heb je nooit je wachtwoord ontvangen of ben je het vergeten? Maak je geen zorgen, klik op de kleine “hier” zoals in de volgende afbeelding en volg de uitleg:

3. U bent verbonden met uw klantaccount, u kunt nu hier klikken om SynerJ-Health producten te bestellen

 

4. Zodra de producten van uw keuze zijn toegevoegd aan uw winkelmandje kunt u uw bestelling bevestigen en betalen

Zodra u uw producten heeft geselecteerd kunt u verder gaan met de volgende stappen door te klikken op “Finaliseer uw bestelling”.

Er gebeurt niets als u uw bestelling wilt afronden?

Het is dat u zich waarschijnlijk hebt geregistreerd zonder dat u het ID-nummer van mijn adviseur hebt opgegeven, of dat de pagina in de tussentijd opnieuw is geladen en dat er geen rekening is gehouden met het nummer.

Het maakt niet uit, het is maar een klein probleempje, je moet een e-mail sturen naar contact@synerj-health.com waarin je uitlegt dat je je wilde inschrijven bij Damien Casoni adviseur n°33103579 en dat er blijkbaar geen rekening mee is gehouden.

Zodra de SynerJ-Health-normen dit hebben geregeld, kunt u uw bestelling valideren.

Als alles in orde is, moet u, om toegang te krijgen tot de betaling, het uitklapmenu gebruiken om een leveringsadres te kiezen:

De leveringsmethode kan ook op deze manier worden gekozen:

Er gebeurt niets als u op “Bestelling bevestigen” klikt?

Zorg ervoor dat u een leveringsmodus hebt geselecteerd (bovenstaande afbeelding).

Vul dan uw creditcardgegevens in:

Het betaalportaal (3D-SECURE) is beveiligd door uw bank.

Als u geen code per SMS ontvangt, kan noch ik, noch SynerJ-Health u in dit stadium helpen. U zult contact moeten opnemen met uw bank.

WAARSCHUWING: Het groene bericht hieronder geeft aan dat uw SMS-authenticatie succesvol is, maar het is GEEN bewijs dat uw betaling is uitgevoerd!

Als de volgende melding wordt weergegeven, betekent dit dat uw betaling niet is verwerkt:

In dit geval:

  1. Deactiveer elke advertentieblokkering en begin opnieuw…
  2. Probeer het vanuit een eigen browservenster
  3. Probeer het vanaf een smartphone
  4. Als laatste redmiddel kunt u telefonisch betalen door te bellen naar de SynerJ-Health-centrale op (+33) 03 87 87 51 86 (beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 18.00 uur).

Als de volgende melding wordt weergegeven, betekent dit dat uw bestelling goed is betaald en snel zal worden verwerkt:

Voor een bestelling in een Europees land duurt het maximaal 3 dagen om uw bestelling te ontvangen. In het buitenland is het zeer variabel en hangt het veel af van de geldende gebruiken, maar over het algemeen is het niet langer dan 15 dagen.

Als u wilt kunt u ook per cheque of bankoverschrijving betalen. De transactie zal dus langer duren.

Neem contact met mij op (hieronder) om te weten hoe u verder kunt gaan.

Zijn er betalingsfaciliteiten?

Ja, u kunt een betaling in 3 termijnen vragen zonder extra kosten voor elke bestelling van minstens 200 €.

Bel de telefooncentrale in het Frans of Engels op 03 87 87 51 86 (beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.30 tot 18.00 uur) en geef het nummer van uw bestelling door voordat u uw bestelling betaalt.

Neem contact op met uw officiële SynerJ-Heath vertegenwoordiger:

Damien Casoni, Mandataire officiel SynerJ-Health depuis 2013, représentant des travaux de Jacques Prunier (AlphaOne, SynerStem, SynerBoost, etc).U heeft een probleem met het plaatsen van een bestelling, u wilt persoonlijk advies of u heeft een vraag die niet in de FAQ wordt beantwoord, neem dan contact met mij op, zonder enige verplichting van uw kant.

> Klik hier om contact met mij op te nemen

Summary
Mandataire SynerJ-Health (Jacques Prunier)
Service Type
Mandataire SynerJ-Health (Jacques Prunier)
Provider Name
Damien Casoni,
23 rue de Dinan,Rennes,Bretagne-35000,
Telephone No.0617179140
Area
Dans le monde entier
Description
Vous renseigner sur les produits de Jacques Prunier (SynerJ-Health).